10 Καταπληκτικοί μυστικοί κήποι που θα σας μαγέψουν



Θα πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτή είναι η αγαπημένη μου σεζόν και είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί μπορώ να απολαύσω τον πρωινό καφέ μου στην ηρεμία του μυστικού κήπου μου. Αν  αναρωτιέστε τι είδους κήπος είναι αυτός, τότε θα πρέπει να πω ότι είστε στο σωστό μέρος. Για σήμερα, έχω ένα πολύ ενδιαφέρον που ονομάζεται "10 Καταπληκτικοί μυστικοί κήποι που θα σας μαγέψουν"

Είναι ένα μικρό σημείο στην αυλή ή τον κήπο σας, όπου θα είστε σε θέση να αποσυρθεί και να απολαύσετε τις καλοκαιρινές μέρες και νύχτες ανενόχλητοι από τη φασαρία και την κίνηση της καθημερινής ζωής. Ένας τέτοιος κήπος, θα χρειαστείτε ένα μέρος όπου μπορείτε να τοποθετήσετε μια καρέκλα, παγκάκι ή άλλα άνετα έπιπλα. Λίγα φυτά και λουλούδια, φράκτες και παραβάν προστασίας της ιδιωτικής ζωής θα κάνει την ατμόσφαιρα πιο ξεκούραστη, θα πρέπει να τα λάβει υπόψη όλα πάρα πολύ.

Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στη gallery μας και να πάρουμε κάποια έμπνευση. Μπορείτε να βρείτε ενδιαφέρουσες ιδέες και να δημιουργήσετε τη δική σας ιδιωτική ζώνη, ποιος ξέρει. Απολαύστε τις και καλή διασκέδαση.











 
10 Καταπληκτικοί μυστικοί κήποι που θα σας μαγέψουν 10 Καταπληκτικοί μυστικοί κήποι που θα σας μαγέψουν Reviewed by Decorator on 8:14 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.