5 Υπέροχα γκρι παιδικά δωμάτια που θα λατρέψετε


Μετά από τη μικρή εκστρατεία χθες στον κόσμο του χρώματος, έφτασα και πάλι στο γκρι σήμερα. Δραστική αλλαγή - Ξέρω.

Αλλά το γκρι έχει κάτι. Ποτέ δεν έχω κουραστεί από αυτό και γι 'αυτό νομίζω ότι είναι πιθανώς ένα από τα καλύτερα χρώματα όταν πρόκειται για εσωτερικούς χώρους. Δίπλα στο λευκό. Πάντα λειτουργεί. Φαίνεται κομψό, άνετο, χαλαρό και ευρύχωρο.



Ποια είναι η γνώμη σας; Συμφωνείτε;

Μου αρέσουν τα χρώματα στο σπίτι, αλλά όχι για πολύ και το ίδιο. Τα Χριστούγεννα είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Είναι διασκεδαστικό να βγάλετε τα διακοσμητικά στοιχεία και να δημιουργήσετε ένα εορταστικό μέρος, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος όταν μπορούμε να βάλουμε τα πάντα στα κουτιά ξανά. Το σπίτι μου αισθάνεται πάντα τόσο μεγάλο και ήσυχο μόλις βγάλουμε τα πράγματα. Και το αγαπώ.

Έτσι για σήμερα έχω μερικά γκρι παιδικά δωμάτια για εσάς. Και θα δείτε - δεν είναι βαρετά ή λυπηρά. Είναι τέλεια.







5 Υπέροχα γκρι παιδικά δωμάτια που θα λατρέψετε 5 Υπέροχα γκρι παιδικά δωμάτια που θα λατρέψετε Reviewed by Decorator on 1:39 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.