Βιβλιοθήκη - Διακοσμητικές ιδέες


Φιλοξενούν τα βιβλία μας και μας βοηθούν να τα έχουμε οργανωμένα. Είναι ράφια, και χωρίς αυτά, τα σπίτια μας θα είχαν γεμίσει με σωρούς από βιβλία Αλλά τι νόημα έχει εάν τα ράφια δεν θα μπορούσαν να είναι τόσο διασκεδαστικά όσο και λειτουργικά; Σήμερα θα διερευνήσουμε τρόπους για να χρησιμοποιήσουμε ράφια ώστε να βελτιώσουμε τις δυνατότητες του σχεδιασμού μας.
Τι θα γινόταν αν η διακόσμηση βιβλιοθήκης σας ήταν εξίσου σημαντική με τη διακόσμηση του σαλονιού; Παρακάτω θα βρείτε διακοσμητικές ιδέες, με πλήρη γραφικά για να τονίσει τις τεχνικές που προτείνουμε. Από ράφια γεμάτα με βιβλία στα ράφια που κάνουν στρατηγική χρήση του κενού χώρου, είστε αναγκασμένοι να βρείτε μια ιδέα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σχεδιασμού σας. Θα πίστευε κανείς ότι τα βιβλία θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ντεκόρ!


















Images via: decoist.com
Βιβλιοθήκη - Διακοσμητικές ιδέες Βιβλιοθήκη - Διακοσμητικές ιδέες Reviewed by Decorator on 8:02 μ.μ. Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Φανταστικές ιδέες! Γενικά είμαι λάτρης των βιβλίων και έχω σκορπισμένα παντού δεξιά και αριστερά στο σπίτι. Γι'[α αυτό πλέον ψάχνω μια ιδανική βιβλιοθήκη για το σπ'ίτι μου που θα τα χωράει όλα και θα διακοσμήσει όμορφα το χώρο μου. Μου φαίνεται δύσκολο να συνδυάζω και ντιζάιν και χωρητικότητα. Έχω βρει αυτή τη μεταλλική βιβλιοθήκη σε προσφορά https://www.welhome.gr/epipla-spitiou/grafeio/vivliothikes-ermaria/1138753-vivliothiki-mauri-metalliki-me-rafia-fusikou-xromatos.html που μου α΄ρεσει πολύ αλλά φοβάμαι μήπως δεν χωράει πολλά βιβλία. Πώς σας φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.