Πώς να χρησιμοποιήσετε κλαδιά δημιουργικά - 23 DIY έργα για το σπίτι σας

 Πολλοί από εμας συμπεριλαμβανομένου και εμένα, συνεχώς προσπαθού να συμπεριλάβουμε τη φύση όλο και περισσότερο στα σπίτια μας από την καλλιέργεια φυτών μέσα στο σπίτι αλλά και με τη χρήση άλλων συμβολικών στοιχείων. Αλλά πώς αυτό μπορεί να γίνει  για κάτι που είναι τόσο απλό αλλά με μεγάλο διακοσμητικό αντίκτυπο; Το κλειδί είναι τα κλαδιά. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για μια πληθώρα καταπληκτικά έργα DIY, όπως:

























Images via: homedit
Πώς να χρησιμοποιήσετε κλαδιά δημιουργικά - 23 DIY έργα για το σπίτι σας Πώς να χρησιμοποιήσετε κλαδιά δημιουργικά - 23 DIY έργα για το σπίτι σας Reviewed by Decorator on 5:08 μ.μ. Rating: 5

2 σχόλια:

  1. απιθαναααααααααααα...θελω και γω ραφια απο κλαδια θα το κανω.....ναι εχω παρει παρα πολλες ιδεες απο δω.........μπραβο παιδια..........ειμαι φανατικη σας θαυμαστρια....μπειτε στο μπλοκ μου να δειτε το τραπεζι απο βαρελι που κανα χαρη σε σας........περιμενουμε κι αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω εχω πολλα κλαδια εδω στο παρκο στην χωρα που ζω..Τα μαζευω κι ακολουθω τις ιδεες σας.Πιο πολυ οι κρεμαστρες σας..ΜΠΡΑΒΟ Σαν καλλιτεχνης βαζω κ δικες μου ιδεες .Γεια σας.Καλες γιορτες..
      .

      Διαγραφή

Από το Blogger.