Απίθανες DIY φθινοπωρινες διακοσμήσεις

Το Φθινόπωρο είναι  εδώ και παρόλο που δεν είναι η αγαπημένη μου εποχή άνοιξη είναι) είμαι εδώ με ιδέες για να απολαύσετε και αυτή τη εποχή του έτους. Με μέρες και νύχτες όλο και πιο κρύες,  μου αρέσει να περνάω ευχάριστες στιγμές στο σπίτι προσθέτοντας πινελιές διακόσμησης ώστε να είναι ζεστή και φιλόξενη η ατμόσφαιρα αυτή την εποχή. Επίσης, μου αρέσουν τα απλά DIY έργα που μπορώ να κάνω με τα παιδιά μου, κάνοντας μαριονέτες από καστανιές, για παράδειγμα. Εδώ είναι μερικά έργα που βρήκα στο ίντερνετ που θα σας βάλουν στο πνεύμα του Φθινοπώρου. Στο κάτω μέρος κάθε εικόνας μπορείτε να βρείτε τα link με την πηγή  όπου μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες.




Απίθανες DIY φθινοπωρινες διακοσμήσεις Απίθανες DIY φθινοπωρινες διακοσμήσεις Reviewed by Decorator on 3:59 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.